نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2883
-
الف
+

«قصه های زنان در قرآن» و روایت ایمان و شجاعت «بلقیس» را در قاب آی فیلم2 بیننده باشید

در قسمت سیزدهم سریال «قصه های زنان در قرآن» به داستان «بُلْقَیس» ملکه سبا و حضرت سلیمان(ع) اشاره شده است.

به گزارش آی فیلم 2، سریال انیمیشنی «قصه های زنان در قرآن» به کارگردانی «مصطفی الفرماوی» هر روز ساعت 16 به وقت تهران و کابل و ساعت 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از تلویزیون آی فیلم 2 نشر می شود.

در «قصه های انسان در قرآن» به داستان های «هبوط آدم»، «هابیل و قابیل»، «همسر نوح(ع)»، «آسیه» زن فرعون،  «زلیخا» و ... پرداخته شده است.

در قسمت سیزدهم سریال «قصه های زنان در قرآن» به داستان رویارویی «بُلْقَیس» و حضرت سلیمان نبی (ع) اشاره شده است.

در سرزمین یمن، بانویی به نام «بُلْقَیس» بر ملت خود حکومت می‌كرد و دارای سلطنتی باشکوه بود. او و ملتش به جای خداوند یگانه ، خورشیدپرست و بت‌پرست بودند و از دستورات الهی به دور بوده و راه انحراف و فساد را می‌پیمودند.

بلقیس پس از شنیدن آوازه شجاعت بی‌نظیر و دانش بی‌منتهای سلیمان، به قصد آزمودن وی با مقامات بلندپایه خود و تحفه‌های بسیار به اورشلیم آمد تا حکمتِ سلیمان(ع) را از نزدیک دریابد.

او پس از گفتگو با سلیمان و آگاهی از دانشِ وی به بزرگی او اقرار کرد و به سرزمین خویش بازگشت. ملکه سبا پس از آشنایی با حضرت سلیمان(ع) ایمان آورده و یکتاپرست گردید.

داستان اطلاع حضرت سلیمان(ع) از قوم سبا و ملکه آن،‌ آوردن تخت سلطنت وی در کمتر از یک چشم برهم زدن و حضور او در قصر حضرت سلیمان(ع) از داستان‌های قرآنی است که در نزد مسلمانان از شهرت بالایی برخوردار است.

بر این اساس، بینندگان محترم آی فیلم2 می توانند داستان رویارویی «بُلْقَیس» و حضرت سلیمان نبی (ع) را امروز ساعت 16:00 به وقت تهران و کابل و ساعت 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از تلویزیون آی فیلم 2 نظاره گر باشند. همچنین تکرار این سریال هر شش ساعت یک بار نشر خواهد شد.

گفتنی است برای تماشای این قسمت و دیگر قسمت های نشر شده سریال «قصه های زنان در قرآن» می توانید به روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود و مشاهده سریال «قصه های زنان در قرآن» 

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر